До олімпійської медалі разом з "Олімпійською Ареною"!
Міністерство молоді та спорту України      Національний олімпійський комітет України

Новини столиці Ігор (№12-2017)

Роботи-помічники


За повідомленням Міністерства торгівлі Кореї, під час Олімпійських і Паралімпійських ігор для інформування атлетів і вболівальників використовуватимуть роботів. Загалом на аренах розмістять 85 роботів, які надаватимуть інформацію про розклад, транспортне сполучення та туристичні об’єкти. Інших роботів розмістять в аеропортах для допомоги особам, котрі подорожують на Ігри.
Буде використано 11 типів роботів. Людиноподібний ходячий робот ХУБО взяв участь в естафеті Олімпійського вогню у грудні. Роботи, які розмовляють, надаватимуть інформацію чотирма мовами: корейською, англійською, китайською та японською.
Роботи-художники наноситимуть зображення на стінах арен упродовж Ігор.
Також використовуватимуться роботи-прибиральники і невеличкі роботи, які доставлятимуть дрібні предмети.
Раніше цьогоріч компанія LG представила двох роботів, що працюють в міжнародному аеропорту Сеула: один займається прибиранням, а інший надає пасажирам інформацію щодо посадки в літаки.
Південна Корея сподівається використати Ігри для того, аби продемонструвати свої найновітніші технологічні досягнення, серед них, зокрема, надшвидка технологія зв’язку 5G і безпілотні автомобілі.

Знижки для туристів


У Кореї представили новий туристичний квиток, який дозволить гостям Олімпіади оглянути найбільші пам’ятки Сеула та провінції Каннин, що прийматиме турнір, і зекономити. Випущений обмеженою кількістю квиток дає право на знижку на відвідування провідних туристичних курортів, пам’яток, транспортні послуги та розваги. Зокрема в Сеулі можна буде безкоштовно відвідати знамениту ковзанку Seoul Square skating rink і зекономити на розміщенні в готелі Merigold Hotel.
Ціна добового квитка становитиме $36, дводобового – $50. Його можна придбати на кількох сайтах в інтернеті, а також в аеропорту столиці Кореї, туристичному інформаційному центрі та інших пунктах продажу.

Готельне питання


Організатори майбутньої зимової Олімпіади посилили заходи, спрямовані на вирішення проблем із розміщенням туристів на час змагань. Зокрема, до власників готелів й іншого житла звернулися із закликом знизити ціни з огляду на скарги іноземних відвідувачів на надмірні тарифи.
За повідомленням південнокорейської агенції новин Yonhap, власники бізнес-установ встановлюють набагато вищі ціни, ніж вказані в офіційній системі бронювання. Середня ціна за скромне житло може досягати $460 за ніч. На думку організаторів, це є однією з головних причин низьких продажів квитків на олімпійські змагання.
Влада провінції попередила бізнес-сектор, що надмірні ціни на житло зашкодять місцевому туризму: «Власники будуть змушені встановити розумні ціни, якщо вони не хочуть залишитися із порожніми кімнатами у період Ігор».
Також надходили скарги на те, що певні установи не приймали бронювання від осіб, котрі подорожують індивідуально.
Кімнати у відомих готелях на період Ігор уже заброньовані, але влада провінції обіцяє, що запропонує більше житла для розміщення уболівальників: невдовзі планується здати в експлуатацію ще 11 готелів.

Ігри на аренах і вдома


Надійшла у продаж офіційна відео гра, присвячена майбутнім зимовим Іграм. Гра під назвою «Крутий шлях до Олімпіади» дає гравцям можливість тренуватися і взяти у часть у кваліфікаційних змаганнях у 12 олімпійських дисциплінах, зокрема гірськолижному спорті, лижних гонках, бігейрі, хаф-пайпі та слоуп-стайлі.
У грі використано персонажів відомих чинних атлетів і призерів Білих Олімпіад, зокрема видатних гірськолижників Ліндсі Вонн і Боде Міллера. Дія відбувається на аренах у Південній Кореї та Японії.
Гра доступна для платформ PlayStation 4, Xbox One і Windows PC.

Швидкісними коліями


Корейська залізниця представила поїзди, які курсуватимуть швидкісними коліями між Сеулом і Каннином, провідною транспортною гілкою на час Олімпійських і Паралімпійських ігор. Поїзди, що мають вісім вагонів і 410 місць кожний, курсуватимуть за маршрутом, який включає 10 зупинок. Очікується, що подорож загалом триватиме менше двох годин.
Швидкісна залізниця була одним з провідних пунктів успішної заявки Пхьончхана на проведення Олімпіади, але часті затримки поїздів на маршруті змусили команди деяких країн замислитися про те, аби діставатися з міжнародного аеропорту в Сеулі до місця проведення змагань автобусами.

Пуховик для вболівальників


робили спеціально для зимових Олімпійських і Паралімпійських ігор у Пхьончхані, були розкуплені в Кореї за два тижні. Аби придбати обновку, пошиту місцевим виробником лімітованою серією в 30 тис. екземплярів, покупці ставали в довжелезні черги з ночі.
Довгі, легкі пуховики сірого, білого й чорного кольору зі словами Passion. Connected (офіційний девіз Ігор-2018) на рукаві й спині користуються шаленою популярністю, оскільки коштують дешевше, ніж подібний одяг відомих марок, – 135 дол. США.
Безпрецедентний попит на пуховики набагато перевищує ентузіазм, який південнокорейці демонстрували у придбанні квитків на олімпійські змагання, але ажіотаж навколо офіційного пальто сприятливо вплинув на цікавість до майбутньої Олімпіади загалом. Наразі не відомо, чи буде випущено додаткову партію пуховиків.

Не тільки спорт


Упродовж Олімпійських і Паралімпійських ігор у провінції Каннин, де знаходиться Пхьончхан, буде реалізовано 30 культурних програм.
Художні виставки і музичні перфоманси проведуть 21 грудня і 10 січня на відзначення 50-денного й 30-денного відліку до початку Олімпіади відповід- но. Заходи організують на Олімпійському стадіоні Пхьончхана – тимчасовій арені, спорудженій до змагань.
Зимовий музичний фестиваль Пхьончхана розпочнеться 30 січня в культурних центрах Каннина і Сеула.
Господарі змагань також планують представити культуру своєї країни під час вистав у Культурному центрі місцевого університету. Перфоманси проводитимуться двічі на день, а концерти популярних корейських виконавців організовуватимуть щосуботи упродовж Ігор.
За повідомленнями корейської преси, Зимовий фестиваль триватиме з 22 грудня по 25 лютого, тобто до цере- монії закриття Олімпійських ігор. Під час його проведення глядачі зможуть долучитися до зимових активностей, у тому числі катання на санчатах і зимової риболовлі.
На кулінарних заходах учасники матимуть змогу приготувати місцеві делікатеси. Заплановано, що загальний бюджет культурної програми складе 52 млн дол. США.

За матеріалами сайтів www.pyeongchang2018.com, www.olympic.org, www.insidethegames.biz
підготувала Анна ІВАНЧЕНКО

Використані фото
зі вказаних сайтів