Paris 2024
Спортивні баталії 2023 року
До олімпійської медалі разом з "Олімпійською Ареною"!
Засновник:
Національний олімпійський комітет України

На обрії - Пхьончхан-2018 (№2-2017)

Зворотний відлік!


9 лютого Міжнародний олімпійський комітет офіційно запросив НОКи і їхніх спортсменів-зимовиків взяти участь в Іграх-2018, а на батьківщині майбутньої Олімпіади відбулися урочистості з нагоди початку річного відліку до старту зимових Олімпійських ігор.
Більше дев’яти тисяч глядачів, іноземні гості й представники уряду Корейської республіки зібралися у Хокейному центрі Каннина на святковий концерт, під час якого було презентовано традиційну корейську культуру і сучасну популярну музику.
«Олімпійські ігри у Пхьончхані відкривають нові горизонти, – зауважив у відеозверненні президент МОК Томас Бах. – Вони поєднають людей і енергію Республіки Корея зі світом. Пхьончхан перетвориться на центр зимових видів спорту в Азії. Як олімпійцю мені відоме хвилювання, яке відчуває кожен атлет перед змаганням. Тож я бажаю атлетам усього найкращого в підготовці до звершення їхніх мрій наступного року в Пхьончхані». Президент МОК звернувся до організаторів Ігор: «Через рік буде ваш час творити історію. Коли почнеться Олімпіада в Пхьончхані, Корея дивуватиме світ. Приймати Ігри – досвід, який буває один раз у житті, і він відкриває унікальне вікно можливостей написати нову главу у вашій спортивній історії».

Біло-золотий, полум’яний


Під час церемонії з нагоди річного зворотного відліку до Ігор-2018 було презентовано Олімпійський факел Пхьончхана й форму учасників естафети Олімпійського вогню. Один із традиційних символів Олімпіад представили олімпійська чемпіонка з фігурного катання Юна Кім, перший в історії Кореї чемпіон зимової Юнацької олімпіади в лижних гонках Магнус Кім і п’ятеро місцевих студентів.
700-міліметрова довжина факела – відсил до географічного розташування Пхьончхана на висоті 700 м над рівнем моря. Білий і золотий тони, які є головними кольорами майбутніх змагань, представляють зимові Олімпійські ігри – всесвітній фестиваль, який проводиться на білому снігу й льодові, та естафету вогню.
На верхівці факела – п’ять зубців, які разом нагадують за формою сніжинку, символ майбутньої столиці Ігор. Він також вигравіруваний на нижній частині факела і вгорі. П’ять пелюсток, що ніби огортають верхню частину чаші, символізують дух спорту, який об’єднує раси, нації, релігії, статі, культури, а також п’ять континентів. Полум’я запалюватиме пристрасть у цілому світі, демонструючи унікальну здатність спорту гуртувати і надихати людей.
Факел було розроблено корейським дизайнером Юн Се Кім, вироблятиме його також місцева компанія, яка також виготовляла факел Сеульської Олімпіади.
Факел сконструйовано так, що вогонь палатиме за будь-яких погодних умов, зокрема за потужного вітру й сильних снігопадів, властивих для Кореї взимку. Також у нижній частині факела є п’ятикутний отвір, куди під час дощу стікатиме вода, не загрожуючи полум’ю.
Форму факелоносців створив офіційний партнер Оргкомітету Ігор-2018 компанія The North Face. У ній поєднано білий колір факела, а також кольори олімпійських кілець. Одяг також створено таким, щоб учасники естафети почувалися комфортно за будь-якої погоди.
Разом з трьома партнерами – компаніями Coca-Cola, Samsung і KT – Оргкомітет Пхьончхана-2018 відбере 7500 майбутніх факелоносців.

Абетка для піктограм


Презентовано офіційні піктограми зимової Олімпіади-2018: 24 графічні символи представлених у програмі Ігор змагань. Образ Ігор у Пхьончхані – «Нові горизонти»: сподівання представити Корею та все, що вона має для зимового спорту й туризму, на найбільшому світовому турнірі. Цей образ було втілено і у дизайні піктограм. Вони були розроблені на основі корейської абетки, відомої як Кангиль. З 16 голосних і 14 приголосних цієї абетки обрали 4 голосні й 3 приголосні й втілили їх у графічних емблемах видів спорту.
Для відтворення обрали найбільш характерні пози для кожної дисципліни і зобразили їх у мінімалістичній манері. Похилі і вигнуті лінії допомагають передати рух спортсмена й надають динаміки піктограмам. Ці лінії також відображають олімпійський дух: величезний потенціал, дух суперництва й пристрасть, які будуть продемонстровані атлетами.
Піктограми використовуватимуться на маркетинговій продукції, а також на інформаційних повідомленнях для гостей і учасників Ігор, котрі розмовляють різними мовами.

Зустріч шефів місій

Зустріч шефів місій


На початку лютого шефи місій національних олімпійських комітетів на Іграх-2018 зібралися на триденнний семінар у Пхьончхані, щоб отримати усю необхідну для підготовки до Олімпіади інформацію безпосередньо від організаторів. Представники НОКів переконалися у високому ступені готовності Кореї прийняти найбільший спортивний турнір. Окрім кількох презентацій, вони побували у турі змагальними і незмагальними аренами в обох кластерах.
У семінарі взяли участь начальник управління олімпійського руху НОК України Анна Сорокіна і заступник начальника міжнародного відділу НОК Алла Тарасюк. «Всі спортивні об'єкти майбутньої Олімпіади вже готові, про що свідчить низка чемпіонатів і кубків світу, які відбуваються упродовж цього зимового сезону як тестові змагання, – розповіла Анна Сорокіна. – Слід зазначити, що Ігри у Пхьончхані мають стати найбільш компактними за логістикою між спортивними об'єктами та виконанням усіх звичайних організаційних процедур».
Кваліфікаційний відбір спортсменів для участі в Олімпійських іграх завершиться 15 січня наступного року, на 28 січня передбачено остаточну подачу спортивних заявок. 1 лютого 2018-го буде відкрито Олімпійське селище.

Розділи пристрасть!


9 лютого стартувала квиткова програма Пхьончхана-2018. «Нам здається, наш квитковий слоган «Отримай квиток і розділи пристрасть» – зрозумілий спосіб надихнути людей приєднатися до нас у Пхьончхані через рік, – зауважив президент ПОКОГ Хі-бом Лі. – Це заклик діяти і планувати майбутній хвилюючий чудовий досвід. Ми б хотіли, щоб кожний мав змогу стати частиною перших зимових Олімпійських ігор у Кореї, підтримати своїх співвітчизників-спортсменів і побачити найкращих атлетів із зимових видів спорту з цілого світу. Це неможливо пропустити!» Місцеві вболівальники мають змогу до 23 квітня залишити заявку на квитки на бажані змагання на офіційному сайті квиткової програми. Квитки будуть розіграні серед усіх охочих 8 травня, до 14 травня їх потрібно буде викупити. Іноземні гості мають звертатися до авторизованих продавців квитків у своїй країні або до НОК своєї держави.

За матеріалами сайтів www.pyeongchang2018.com, www.olympic.org, www.noc-ukr.org
підготувала Анна ІВАНЧЕНКО