На обрії - Пхьончхан-2018 (№1-2017)
- Олімпійська Арена №1-2017
- Пйонгчанг-2018
Випробування схилів
Першим тестовим стартом 2017-го у Пхьончхані стали змагання з гірськолижного спорту FIS Alpine Far East Cup & President Cup. За рік до Ігор турнір на майбутніх олімпійських схилах залучив рекордну кількість учасників, охочих випробувати місцеві траси, – 151 атлета з 16 країн.
Переможцями у слаломі стали Емі Хасегава й Рюносуке Окоші з Японії, золоті медалі в гігантському слаломі вибороли британка Александра Тіллі і словенець Зан Кранчек.
Відома як «Райдужні схили» курорту Йонпхьон, майбутня олімпійська арена була зведена 1998 року й чотири рази приймала змагання Кубка світу з гірськолижного спорту. Під час Ігор-2018 тут розігруватимуться медалі в гірськолижному слаломі й слаломі-гіганті. Стадіон вміщує 6000 глядачів.
Підтримка спонсорів
Органцізаційний комітет Оліміпйських і Паралімпійських ігор у Пхьончхані підписав угоду з Hyundai Department Store Group про надання фінансової допомоги. Олімпіада є можливістю презентувати Корею світові, і фінансовий внесок місцевих компаній важливий, оскільки дозволяє поширити меседж організаторів і їхні радісні емоції від Ігор у цілому світі. Допомога від Hyundai Department Store Group буде використана на підготовчі й адміністративні витрати, зокрема проведення цьогорічних тестових стартів, які стануть чудовою можливістю для місцевого співтовариства отримати досвід організації заходів світового рівня за рік до Олімпіади.
Компанія не вперше підтримує спорт у рідній країні, вона спонсорує жіночу стрільбу з лука – один з найпопулярніших видів спорту в державі – з моменту створення 2011 року професійної команди стрілків.
Кому квиток?
Оргкомтет Ігор-2018 (ПОКОГ) хоче допомогти людям різного віку надихнутися Олімпіадою і стати її частиною, спостерігати не тільки за шалено популярним у Кореї ковзанярським спортом, а побачити й інші дисципліни та зірок світового зимового спорту.
Квиткова програма Пхьончхана стартує 9 лютого – рівно за рік до початку Олімпійських ігор. Ціна на квитки стартує з 20 000 вон (близько 17 доларів США). ПОКОГ прагне зробити турнір справді доступним, тож встановив ціни, які дозволять відвідати змагання людям з різними бюджетами і максимально заповнити трибуни стадіонів уболівальниками. Очікується, що 70% квитків буде продано місцевим глядачам, а 30% – гостям звідусіль.
Нині рівень готовності шести змагальних арен у Пхьончхані становить близько 96%, спорудження відбувається відповідно до графіка. Також тривають роботи на п’яти позазмагальних об’єктах, у тому числі Олімпік Плазі й двох Олімпійських селищах, їх планують завершити у вересні. Решту споруд збираються здати до кінця року. Супершвидкісна залізниця, яка доставлятиме гостей із Сеула до місця змагань за дві години, буде готова до тестування цього літа. Торік було здано в експлуатацію автомобільну трасу, завдяки чому планується збільшити кількість людей, котрі приїжджатимуть до Пхьончхана автомобілем.
Юна Кім
Посли Олімпіади
Послами зимової Олімпіади-2018 є відомі особи, котрі займаються промоцією Ігор у себе на Батьківщині і в цілому світі. До їх числа увійшли відомі спортсмени, зокрема олімпійські чемпіони, діячі культури та інші популярні особистості. Усіх їх об’єднує бажання допомогти Іграм у Пхьончхані стати успішними.
Одна з найпопулярніших представників зимових видів спорту, фігуристка Юна Кім є ідеальним послом перших зимових Ігор у рідній країні. Чемпіонка Ванкувера-2010 і срібна призерка Сочі-2014, вона стала наймолодшим членом Залу спортивної слави у Кореї в 2016 р. Правило, за яким таким чином відзначають атлетів старше 50 років, було змінено тільки для Кім. Нині вона публічна особа в Кореї, майже щодня з’являється на телебаченні і в медіа й бере активну участь в організації Олімпіади. «Для мене як для фігуристки дуже хвилююче уявляти майбутні покоління корейських і азіатських атлетів, успішних у зимових видах спорту, – говорить Кім. – Завдяки аренам олімпійського турніру у Пхьончхані втіляться в життя мільйони мрій молодих людей, як втілилися мої».
Корея має давні славні традиції у ковзанярському спорті, тож послами Ігор також стали дворазова олімпійська чемпіонка і чинна рекордсменка світу на дистанції 500 м Лі Сан Хва і володар золотої і двох срібних олімпійських медалей Лі Син Хун.
Корейська бейсбольна ліга є найпопулярнішим спортивним турніром у країні, фани несамовито пишаються, коли хтось з їхніх героїв вирушає до США грати у Major League. Чу Шин Су – один з найвідоміших бейсболістів, він виступає у США з 2000 р. і двічі ставав гравцем місяця у Major League. Разом із колегою Рю Хун Жин вони є послами зимових Ігор.
Також Пхьончхан-2018 представляють актор і естрадний артист Лі Мін Хо, всесвітньовідома балерина Кан Сю Жин, фотограф Чо Сей Хон, письменник Лі Ойсо, струнний оркестр Sejong Soloists, олімпійська чемпіонка гірськолижниця Ліндсі Вонн.
Підготовка до Ігор спільним коштом
Збірна Ямайки з бобслею шукає кошти на оплату роботи тренера для підготовки до Олімпіади-2018. На спеціальному ресурсі в Інтернеті розмістили оголошення, метою якого є зібрати 60 тисяч доларів на зарплату фахівця, котрий зміг би підготувати ямайську команду до Ігор.
«Олімпійські ігри за рік, і нам потрібно тренуватися. З вірою в Бога і один в одного ми працюємо так завзято, як можемо, однак не маємо тренера. У нас є талант, дисципліна і рішучість, необхідні для участі в Олімпіаді-2018. Будь ласка, підтримайте нас у спробі зібрати кошти на оплату роботи тренера. Тренер необхідний, щоб спрямовувати, мотивувати і підштовхувати тоді, коли ти думаєш, що більше ні на що не здатний. Він вірить у тебе, коли ти сам не віриш у себе», – йдеться у повідомленні, опублікованому на ресурсі для краудфандінгу (добровільного збирання коштів на підтримку зусиль інших людей) gofundme.
Ямайські бобслеїсти дебютували на олімпійській трасі у Калгарі 1988 року і брали участь в Іграх 1992, 1994, 1998, 2002 і 2014 рр. Видатних результатів вони не досягали, але публіка завжди з прихильністю ставиться до команди з тропічної країни на яскравому жовто-зеленому бобі. Спортсмени не вперше звертаються за допомогою до вболівальників. Кваліфікувавшись на Ігри-2014, ямайці не мали коштів на тренувальний збір у США і поїздку до Сочі, тож попросили по допомогу своїх прихильників. За два дні в Інтернеті на потреби збірної було зібрано більше 30 тисяч американських доларів.