Олімпійці-«актори» у новому проекті НОК
- Олімпійська Арена №11-2017
- Олімпік-кур'єр
Присутні у вільному просторі INVERIA ознайомилися із соціологічним дослідженням сприйняття добробуту українською молоддю. Цю роботу на замовлення НОК України та за підтримки компанії «Кока-Кола» провела міжнародна дослідницька компанія GFK Ukraine.
Дослідження, яке охопило молодь віком від 15 до 40 років в Україні проводилося вперше. Отримані результати дозволять краще зрозуміти очікування молодого покоління і мають стати фундаментом у подальшій роботі з усіма суб’єктами, що задіяні в модернізації, управлінні та популяризації спорту в країні.
Отримані дані свідчать, що олімпійський рух, олімпійські цінності, Олімпіади є важливими для молоді України.
«У своїй діяльності ми багато уваги приділяємо залученню молодого покоління до спорту та вихованню нових чемпіонів, - сказав Сергій Бубка. – Те, що підтримка наших олімпійців, змагання в чесній боротьбі, дружба і спілкування підвищують якість життя молоді, – важливий висновок для нас».
За даними дослідження 55% молоді залучено до активних занять спортом, 49% раз на тиждень виконують фізичні вправи, 58% сприймають спорт як спосіб дозвілля, відпочинку, він допомагає почуватися у добрій фізичний формі.
Ілюструючи підсумки дослідження студія FILM.UA зняла сім кінороликів, у яким крім професійних акторів, брали участь видатні українські спортсмени: Сергій Бубка, Ольга Харлан, Юрій Чебан, Олег Верняєв, Жан Беленюк, Ольга Саладуха, Ілля Кваша, Георгій Зантарая. У фільмах показано, як спорт і загальнолюдські цінності допомагають молодим людям досягти успіху й радіти життю.
Кожна школа України отримає спеціально виготовлені диски з відеороликами для використання в освітньо-виховній роботі. Всі навчальні заклади країни будуть задіяні у проекті через зустрічі і майстер-класи відомих олімпійців.