Транспорт під час Ігор
- "Олімпійська Арена №1-2016"
- На обрії Ріо-2016
За інформацією газети Globo, муніципальна влада має намір змінити схему користування автобусами, поїздами і метро у визначені дні та години.
У ті проміжки часу, коли представники мерії очікують найбільшу кількість пасажирів, скористатися цими видами транспорту, згідно з ініціативою, зможуть тільки власники так званого олімпійського проїзного. Йдеться про єдиний квиток, вартість якого буде значно вищою, ніж стандартні тарифи на проїзд у громадському транспорті. Так, проїзний, чинний протягом доби, можна буде придбати за 25 реалів ($6,25). Квиток на три дні обійдеться в 70 реалів ($17,5), на тиждень – 160 реалів ($40). Олімпійський проїзний надасть право на проїзд в усіх видах транспорту, включаючи пороми і канатні дороги.
Щодо обмежень на проїзд у громадському транспорті за звичайними квитками, в мерії столиці наголосили, що остаточне рішення з цього питання поки не ухвалено, а ініціатива знаходиться на етапі аналізу.
«Ми вже знаємо, які дні стануть найскладнішими з погляду завантаженості транспорту. Щоб пасажири не потрапили в тисняву, необхідно розробити схему, яка допоможе їм зорієнтуватися», – заявив муніципальний міністр транспорту Рафаел Пічиані. Він додав, що запропонована система не відрізнятиметься від тієї, що застосовувалася в інших містах, які приймали Олімпійські ігри, зокрема в Лондоні й Пекіні.
Водночас зазначений проект викликав критику з боку деяких експертів, які назвали його втручанням у повсякденне життя громадян. «Це вже занадто! У Ріо часто відбуваються масштабні заходи, і необхідності обмежувати доступ до громадського транспорту тут немає», – вважає співробітник центру інженерних досліджень при Федеральному університеті Ріо-де-Жанейро Паулу Сезар Рібейру.
Міська влада також планує обмежити рух на деяких автомобільних дорогах. Буде виділено одну зі смуг тільки для транспортних засобів організаторів і учасників змагань, а також для спеціальних маршрутних таксі, на яких глядачі зможуть дістатися до олімпійських об’єктів.